Co powinna zawierać kosmetyczka nastolatki?


Każda nastolatka w swoim plecaku powinna mieć kosmetyczkę. Jednak wiele z nas nie ma pojęcia, co powinno się w niej znaleźć. Na początku gimnazjum miałam problem, z tym co w niej umieścić. Jednak po przeczytaniu milion artykułów wiedziałam co powinna zawierać. Przygotowałam dla Was zestawienie kilku najważniejszych rzeczy. Oczywiście, są to rzeczy, które sama wybrałam, i które są naprawdę przydatne.

Na samym początku zacznę od najważniejszej rzeczy. Każda nastolatka w swojej kosmetyczce powinna umieścić podpaski, tak na wszelki wypadek. Jeśli się wstydzicie trzymać je normalnie w kieszonce u plecaka, gdzie będą na widoku, możecie zakupić mały bawełniany woreczek, który nie prześwituję i świetnie nada się na podpaski. Sama korzystam z tego pomysłu. Nie muszę dźwigać całego plecaka do toalety, tylko z małym woreczkiem, którego możecie wsadzić gdziekolwiek! Czy to kieszeń u spodni, czy bluzie. Tak jak pisałam, jest nie prześwitujący, więc również możecie go nieść w ręce, jednak ja nigdy tak nie robiłam.

Często w zimie, jednak w lecie również się zdarza, że mamy spierzchnięte usta. Dlatego dobrze mieć przy sobie pomadkę ochronną, która jest mała, a bardzo przydatna. Ja osobiście bardzo często nosiłam pomadkę do szkoły, bo moje usta w każdej porze roku są spierzchnięte i potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Dzięki niej, moje usta zostały nawilżone i szybko pozbyłam się nie potrzebnych skórek.

Nie wiem jak wy, ale ja praktycznie zawsze chodzę do szkoły w rozpuszczonych włosach, a co przy tym idzie, nie używam gumek do włosów. Cztery razy w tygodniu miałam W-F i zawsze, naprawdę zawsze zapominałam gumki do włosów. A przecież nie można było ćwiczyć w rozpuszczonymi włosami, no czasami się jakoś tam je maskowało przed panem od tego przedmiotu, jednak później i tak się kapnął i mówił, żebym się w końcu zaopatrzyła w tę gumkę. Tak więc, postanowiłam, że jak zapominam, to spakuję ją do swojej kosmetyczki i zawsze będzie przy mnie. Od tamtej pory, zawsze mam przy sobie gumkę do włosów.

Jak już jesteśmy przy gumkach do włosów, to warto mieć ze sobą jeszcze szczotkę/grzebień. Przed W-F jest chyba najbardziej przydatna, aby uczesać się dobrze i żeby żaden kosmyk naszych włosów nie wypadł czy też nie zrobił się tak zwany ,,kogut'', bo to nie jest za ładne. Chyba się ze mną zgodzicie, co?

Dobrze jest mieć przy sobie nie tylko chusteczki higieniczne, jednak bardzo przydatne są też mokre chusteczki. Nie muszę chyba tłumaczyć, do czego służą i do czego mogą być potrzebne, bo jest naprawdę dużo przykładów.

Dużo nastolatek posiada długie paznokcie, które łatwo złamać, więc dobrze jest mieć przy sobie pilniczek do paznokci. Możemy wtedy, szybko i sprawnie go zabezpieczyć, przed wieloma rzeczami. Możemy przez przypadek udrapać koleżankę/kolegę, a to jest naprawdę bolesne przeżycie. Możemy go gdzieś zahaczyć i to nie skończy się dobrze.

Oczywiście, dla starszych nastolatek polecam wziąć jakieś kosmetyki. Przydać się może puder, tusz do rzęs i ewentualnie błyszczyk/pomadka. Ja osobiście się maluję, jednak raczej nie będę ze sobą brała wszystkich kosmetyków. Najprawdopodobniej wezmę puder, aby zakryć to, że się świecę.

Fajną rzeczą jest również małe lusterko, które czasami jest przydatne. Gdy trzeba coś zobaczyć, a nie ma w pomieszczeniu lustra, to dobrze je mieć przy sobie.

To już wszystkie rzeczy, które się wam przydarzą w kosmetyczce. Chciałam Wam jeszcze powiedzieć o jednej ważnej rzeczy, jednak ją nie będziecie wstanie włożyć do kosmetyczki, bo musiała by być gigantyczna. Mam tutaj na myśli legginsy czy też inne wygodne spodnie. W czasie miesiączki, może się naprawdę coś stać, a jak będziecie mieć zapasowe spodnie, to w każdej chwili możecie je założyć!


A wy co macie w swojej kosmetyczce? Jeśli jej nie ma na liście, to koniecznie napiszcie w komentarzach! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy