Fotografia | aplikacje do przerabiania zdjęć na telefonie


Cześć Wszystkim, jestem Weronika oraz mam 16 lat i mieszkam w Niemczech dokładnie pod Monachium stolicy Oktoberfestu, Trachtu oraz FC Bayern München. Możecie mnie kojarzyć z mojego prywatnego bloga Pasje Weroniki gdzie od września 2015, jest on częścią mojego życia i miejscem, do którego uciekam od codzienności. Publikuję na nim wpisy dotyczące zwiedzania, fotografii, mody. Jednak znajdziecie tam również posty o różnej innej tematyce. Dlatego zdecydowałam się dołączyć do squadu We♥Blogers. Będę tu się z Wami dzielić postami z kategorii Fotografii oraz Zwiedzania/Podróżowania. Nie przeciągając serdecznie zapraszam was do czytania. Jakość aparatów w naszych telefonach jest coraz lepsza, często korzystamy z nich do robienia i szybkiego publikowania zdjęć w Sieci. Dlatego postanowiłam, że przedstawię wam moje trzy ulubione aplikacje do przerabiania zdjęć. 

Snapseed 

To jedna z bardziej zaawansowanych aplikacji na rynku oraz darmowych. Jej dużą zaletą jest możliwość edycji wcześniejszych zmian, ustawiają się one w warstwy, do których możemy wrócić, aby coś poprawić lub usunąć. Aplikacja jest idealna do przerabiania zdjęć, nawet lepsza niż FaceTune (który swoją drogą stał się płatny również dla użytkowników Androida).
Snapseed do pobrania Android | iOS

VSCO

Moja ulubione aplikacja jeśli chodzi o przerabianie zdjęć, łatwe w obsłudze. Jednak jest wersja płatna - pro. Która dodaje więcej funkcji oraz nowe filtry. Jednak z podstawową wersją można stworzyć naprawdę ładne efekty oraz filtry. 
VCSO do pobrania Android | iOS


Lightroom

Posiada większość z podstawowych funkcji panelu BASIC na komputer. Jest to aplikacja od ADOBE której wersja na komputer kosztuje naprawdę wielką sumę. Jeżeli potrzebujesz mobilnie skorzystać z podstawowych lightroomowych funkcji, to jest aplikacja dla Ciebie.
Adobe Lightroom Mobile do pobrania Adroid | iOS

A wy macie swoje ulubione aplikacje do przerabiania zdjęć? Podzielcie się koniecznie w komentarzach!
Pozdrawiam z Bawarii,
Weronika

Zdjęcie z nagłówka pochodzi od rawpixel  z strony Pixabay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy